Nättoppen

Allmänt / Permalink / 3
 
Nättoppen
 
Nättoppen är så jävla het just nu. Den syns över allt, från gatorna till catwalken, men att matcha nättoppen är inte det mest enklaste. Så här vill jag matcha nättoppen i sommar. 
 
Då jag har en liten härlig belly, vill jag gärna dölja den, så ett par hängslebyxor är det absolut bästa. Sen tycker jag att hängselbyxorna tonar ner toppen lite. Då det är en väldigt extrem topp. 
Till det vill jag ha ett par runda solisar. 
Espadrillos är också ett måste i sommar, de är hetare än någonsin just nu. Själv tänker jag satsa på ett par prickiga. 
En bohemisk väska till tänker jag ha till denna outfit. (jag har en perfekt väska jag fått från syrran, hoppas jag inte slängt den bara) 
En slarvig frisyr till ovh du är i hamn. 
 
 
Hoppas även du satsar på en nättopp i sommar! 
 
 
#1 - - Frida:

Slängt den? Men va tusan

#2 - - Hanne :

Nej slängt den har jag inte. men jag vet inte om den åkte med i sälj sakerna. Ska kolla :)

#3 - - john:

Hanne är dU singel?

Till top