Må bra

Allmänt / Permalink / 0
Hej mina raringar!
 
Jag vet, jag är bäst verkligen bäst på att uppdatera. 
Men är det någon gång jag borde skriva så är det nu.
Jag mår så fantastiskt bra. Inte mått så bra på länge. Jag har kämpat för mitt mående, så jag är värd mitt bra mående. Mår du dåligt?
Gör du nått åt det? Du måste börja göra nått åt det, för du kommer aldrig vakna upp någon dag och helt plötsligt må bra. Visualisera en bild utav dej själv som person när du mår bra, hur är du då? Vad gör du? vad gör du inte osv? Och börja där ifrån. Tex. röker du? antagligen inte. Börja med att sluta röka. Tränar du? Aa kan va massor utav saker bytt jobb, börjat studera, ja allt mellan himmel och jord.
Alltså visualisera en bild utav en bra mående du. Och börja jobba mot det. Ta en punkt i taget. snart är du där. Och ja ett bra mående följer med dej.
 
Jag finns här om du vill mejla eller prata. Jag ställer upp.
 
Kram Hanne
Till top