Snälla tro på mig

Allmänt / Permalink / 0
 
 
Ärligt talat, nu säger jag ifrån, vad jag än kommer med för ideer anående vad jag  känner att jag  vill göra med  itt liv just för  tillfäll, så möts jag bara utav negativa suckar och negativ anda. Snälla jag ber er alla runt om kring mig vad jag än kommer med förslag angående vad jag vill göra eller faktiskt tänker göra med mitt liv, pusha mig. Säg ja va kul, hur ska du göra då. Vad kul att du har hittat livslust igen.. 
 
 
 
För fan ni vänner och anhöriga peppa mig för i helvete. Eller tycker ni att det är bättre att  knarka eller??? 
 
Ursäkta  min ilska, men jag är trött på att ses som ett misslyckat fall. Hellre misslyckad 1000 gånger när jag väl försöker mig på "normala" saker än sitta i soffan och glo.. Att sitta och glo i väggen, det gör en knarksugen.. 
 
 
 
Än en gång ursäkta mitt språk och att jag spyr galla, men en anhörig jag storm älskar gjorde mig sjukt ledsen igår, och tog typ 80 procent utav min vilja till att försöka mig på en nystart på ny ort. Få möjlighet att starta ett nytt fräscht liv igen. Få börja på ny kula.. nej nej, jag ska sitta i knarkästet och ruttna måste å ett "RIKTIGT" jobb innan jag ens kan börja tänka i nya flytt banor. 
 
Jag ville flytta till Sunne igen nämligen men nej då, det går inte. Måste först hitta ett jobb. Jobb går öre allt. Inte en tanke på att min familj och inga knark polare kan jag stöta på där. Nej nej, hellre att umgås med knarkare bara jag har ett jobb här.. 
 
Helvete vad förbannad och framförallt allt jävligt ledsen blev jag. Men får se det så är. Sunne stryker jag från listan när det gäller att starta om på ny kula på annan ort!!! 
 
 
 
Kalla mig barnslig, men då får jag vara det! 
 
 
 
GOD NATT!!!!
 
 
Till top