Försenad julklapp plus en loser.

Allmänt / Permalink / 1
 
 
 
 
 
 
 
Hur glad blir man på en skala 1 - 10 om man får dessa snyggingar i julklapp från en fantastiskt fin vän? 
 
Får man välja 1000? 
 
Tusen tack David, du är en ängel. Presentet passa fantastiskt bra idag, när jag mår så dåligt och blir väldigt orättvist behandlad. Det värsta var kränkningen. Men men, jag har börjat att kämpa på, och jag börjar må bättre.
Och jag ska visa er ALLA. Att jag har tagit steg ett på min resa till mitt drömliv. 
Och mitt drömliv är livet som just Du önskar att du hade. 
 
Trampa inte på mig, bara för att du är äldre. Du kallar mig sjuk. Men du vet ingenting. 
Välkommen till mitt liv en sekund så ska du få se att det inte är så jävla lätt. Men trotts ett jobbigt liv,
går det att få det fint och lyckligt. 
 
 
Ha det bra! 
 
Och äntligen slipper jag få höra hur jävla dålig jag är dag ut och dag in, Nej detta är ingen "offerkofta". 
 
Du har inte alltid rätt, försök slå mina akademiska betyg. Försök slå min analytiska förmåga. Din jävla loser...
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - mona:

Håller med dig fina du!!!

Till top