Taco-mys en Fredag är då aldrig fel.

Äventyr / Permalink / 0
 
 
Fredagen som kom vart vi sugna på Taco. Eller ja, under veckan blev jag så där galet sugen på tacos och ville slå till med en sådan där super stor taco-mys-film-kväll-fredag
Typ ingen utav mina underbara vänner kunde denna Fredag så det blev en liten taco-mys-kväll-fredag. 
Istället för en storslagen fest, tyckte vi att nått super dtort måste vi ju ha, - det blev en superduper storcola det passade bra . Och då menar jag mycket stor! 
Det var gott! 
 
 
 
Som sagt, här ska det lagas Tacos.
Körsbärstomater, är inte det typ hur gott som helst? 
 
 
 
Det ska vara en himlas massa krydda i om det ska bli gott, eller ja så där super gott ni vet! 
 
 
 
William han är en ren mästare på det där med att hacka. Fast det är klart, är man Vice VD för ett matförsälnings-företag. Då är det en bra egenskap att ha förste hackare på CV.t. 
 
 
Perfektion ska det va...
 
 
Äntligen var det klart, jag var sådär galet hungrig som bara Hanne kan bli!
(min kära vän Anders brukar påpeka min extrema hungerkänsla, han menar på det, att jag är något utöver det vanliga när det kommer till den biten.) 
 
- och då är det jäkligt passande med tacos. För är det något som går snabbt, busenkelt och super gott. 
 
Joo, hur gick det med det där med filmmys då? ....
 
 
Nja, det gick sådär. 
Det blev ingen film. Det blev klassiskt TV-häng istället. Men hallå lika mysigt är väl det. 
Vi tittade på nått program som typ gick ut på hur svensk man var, eller vad man nu kan kalla det. 
 
Trevligt det är det minsta man kan säga om denna Fredag iallafall. 
 
 
Jag har som sagt avslutat min jobbdag, postat iväg en massa papper till försäkringskassan. (äntligen fick jag det gjort). Eftersom jag har varit så flitig tänker jag nu belöna mig med att få lägga mig ner i soffan bakom min härliga bok som jag inte kan slita mig ifrån. Onsdagslyx kallas det! 
 
 
 
 
Till top