Påskfest på en långfredag är aldrig fel.

Allmänt / Permalink / 0
 
När det är påskfest är en påsktårta ett måste. 
Och, min ambition var en påsktårta. Men det blev en kladdkaka med en massa fina påskgodisar på. Den gick hem. Vi åt upp allt. 
Som det ska va med andra ord. 
 
 
Bäste tårtdelaren. 
 
 
Tårtan tom och festen fortsätter.. 
 
 
Bag in Box. För mig är det sommar. Fina Matilda tyckte det passade perfekt för en påskfest! 
 
 
För ett år sedan gav Anders mig det bästa paret ever. Vin öppnare och öl öppnare. 
 
 
Vi pratate om böckerna 50 nyanser. Vilket resulterade i lite erotik show... 
 
 
Fina Sandra och hennes kille. 
 
 
Den efter längtade Johan kom. Jippi! (han har nämligen svikit Örebro för Skövde den boven, men det är tur att han har en flickvän här i stan. Då kommer han oftare) 
 
 
Einar va i ett riktigt partymood! Gillas! 
 
 
Det var typ min kväll, sen skulle vi ut. Väl ute på krogen blev jag nekad för jag inte hade mitt ID kort med mig. Jag sa hallå där ser jag ut som 17år. Vakten svarade ja! 
- Jag blev sur och gick hem.
 
 
Det var min Långfredag, mycket fin förutom vakten som har nått emot 17 åringar! 
 
Glad Påsk 
 
(btw, ursäkta min snygga skärpa. Jag var tydligen lite berusad) 
 
 
Till top