Femtio Nyanser Av Honom b

Böcker / Permalink / 0
 
Jag som alla andra kvinnor på denna jord har börja läst triologin Femtio Nyanser Av E L James. 
Del ett är nu läst utav fröken Andersson. Ja det gick fort om jag säger så. I klass med sträck läsning. Boken sluckar upp dig. Denna lilla fröken som det handlar om som är oskuld, kan jag ju säga att det är hon inte nu längre, och då menar jag verkligen inte oskuld längre. Jävlar i lådan vad mycker erotik denna bok består utav av. Men även en härlig kärlek mellan de två huvudrollerna. 
Jag tänker definitift läsa del två också. 
 
 
Idag är det påskfest som gäller, men vart är alla mina underbara vänner? Inte en enda en är här. Och vad fasen det började ju klockan 19.00 Men men jag får ta och kolla vad de håller på med! 
 
Puss och Hej 
Till top